خبرها

اجرای ۱۸ برنامه آموزشی و فرهنگی در حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی هرمزگان

رییس آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در این اداره گفت: در سال جاری که به نام سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، اداره آموزش عقیدتی توانست 18 برنامه آموزشی و فرهنگی را اجرا نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، حجت الاسلام علی شرفی افزود: علاوه بر برگزاری این برنامه ها، 37 مراسم متناسب با مناسبتهای مذهبی و همچنین هشت مسابقه با عناوین مختلف در این واحد برای ارتقاء سطح معنوی و نشاط نیز اجرا شد.

وی اظهار داشت: برنامه ها، مسابقات و دوره های آموزشی اجرا شده در این سازمان همانند سالهای گذشته با استقبال کارکنان و خانواده های آنان مواجه شد.

حجت الاسلام والمسلمین شرفی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی دینی ویژه کارکنان، خاطرنشان کرد: این برنامه ها با هدف تعمیق معنوی و بصیرت دینی و ترویج شایستگی ها در بین کارکنان صورت می گیرد چرا که تربیت دینی منحصر به نسل کودک و نوجوان نیست بلکه هر انسان مسلمانی که بخواهد بر اساس معیارهای دینی و مذهبی زندگی کند و سرانجام به سعادت دنیا و آخرت نائل شود باید به این مهم اهمیت دهد. 

 



اخبار برگزیده