خبرها


در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در خصوص ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره هر هفته گفت:این ملاقات ها با هدف پاسخگویی مسئولانه، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات جامعه کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روز گذشته عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در این ملاقات‌ها، با بیش از ۵۰ نفر از اقشار مختلف جامعه ی کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری استان و مردم دیدار کرد و ضمن بررسی مطالبات در راستای حل مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مردم اقدامات لازم صورت گرفت.

ملاقات عمومی مردم و بهره برداران کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان باهدف استمرار تعامل مردم و دولت و تسهیل در رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی‌های محترم برگزار می شود.

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی با شهروندان هر هفته روزهای سه شنبه در محل دفتر سالن جلسات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزارمی شود که در این دیدارها، مسائل و مشکلات از سوی مراجعه کنندگان و بهره برداران کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری مطرح و پس از بررسی این موارد دستورهای لازم جهت رفع مشکلات و حصول نتیجه مطلوب صادر می شود.