خبرها


شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بر توسعه محصولات کشاورزی اقتصادی، افزایش تولید تا کاهش تورم و ایجاد اشتغال در جزایر تاکید شد

هشتمین شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در سالن پیارم بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ با حضور عباس مویدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، معاونین، مدیران ستادی و مدیران شهرستانی، شورای مدیران سازمان بصورت وبیناری برگزار شد.

قابل ذکر است: این نشست با دستور کار بررسی مصوبات جلسه ما قبل، بررسی طرحهای در دست اجرای بخش کشاورزی، اقدامات سفر رئیس جمهور به استان و بررسی پیشنهادات معاونین و مدیران برگزار گردید.

لازم به ذکر است: طی این جلسه مسائلی چون، اجرایی شدن پروژ های، پرورش ماهیان زینتی، ماهیان گرمابی، نوغان داری، زراعت چوب، نساجی، توسعه کشت میوه های گرمسیری در استان و پیگیری ویژه مسائل شرکت سهامی زراعی، جذب سرمایه گزار در جهت توسعه بخش کشاورزی از سوی ریاست سازمان در دستور کار قرار گرفت و بر اهتمام در اقدام تا حصول نتیجه تاکید شد.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت های بالا در بخش های مختلف می تواند با کمک دولت، استاندار هرمزگان و همت مدیران در جهت تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب و شعار سال به موفقیتهای بزرگی همچون ایجاد بزرگترین باغ نخیلات جهان در مناطق محروم استان دست یابد، افزود؛ لازم است واگذاری اراضی در جهت سیاست های وزارتی و ایجاد تولید و اشتغالزایی صورت پذیرد و با اجرای طرحهای کلان می توان به محرومیت زدایی از استان قدم برداشت.

همچنین مویدی با تاکید بر اهمیت جزایر استان از جمله بوموسی و هرمز، در جهت اشتغال زنان با تکیه بر پتانسیلهای زیر بخش کشاورزی در مناطق، معاونین و مدیران ستادی را موظف بر پیگیری و به نتیجه رساندن حل مسئله اشتغال جزایر دانست.

در ادامه ریاست سازمان، مسکن کارکنان را از مهمترین عامل امنیت آفرین روانی در دستگاه دانست و بر حساسیت مجدانه در این امر و شفاف بودن مسئله واگذاریها تاکید اکید کرد.

همچنین در این جلسه، بر توجه و حساسیت در واگذاری سهمیه سوخت به ادوات فعال در بخش کشاورزی از سوی ریاست سازمان تاکید شد.



اخبار برگزیده