خبرها


شمین قرار گاه تعیین تکلیف طرحهای تعیین تکلیف طرح‌های واگذاری

شتمین جلسه قرارگاه تعیین تکلیف طرح‌های واگذاری با نظارت دوره‌ای و ضمیمه کردن داده‌های تصویری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان؛ هشتمین جلسه قرارگاه تعیین تکلیف طرح‌های واگذاری اراضی استان هرمزگان با حضور مدیران ستادی و دستگاه هاي مربوطه در سالن جلسات مدیریت امور اراضی برگزار شد.

طی این جلسه، منصور شفیعی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف اراضی واگذار شده، گفت: این موضوع یکی از اولویت‌های کاری سازمان جهاد کشاورزی است و باید با جدیت پیگیری شود.

وی اظهار داشت: به عنوان متولی امر، باید در امور مربوط به بهره‌برداران و کشاورزان نهایت دقت و تلاش را داشته باشیم، زیرا ثمره کار ما به صورت مستقیم بر سفره و معیشت خانواده‌ها تأثیرگذار است. قابل ذکر است؛ در این جلسه، مدیران ستادي گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تعیین تکلیف اراضی واگذار شده ارائه کردند. شفیعی بیان کرد: نظارت‌های دوره‌ای بر روند تعیین تکلیف اراضی واگذار شده با جدیت ادامه می یابد. وی افزود: نظارت دوره‌ای بر روند تعیین تکلیف اراضی واگذار شده، یکی از اقدامات مهمی است که برای اطمینان از اجرای صحیح این طرح انجام می‌شود. گفتنی است: در این نظارت‌ها، وضعیت اراضی واگذار شده از نظر کاربری، میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های اجرا شده و رعایت قوانین و مقررات مورد بررسی قرار می‌گیرد و ضمیمه کردن داده‌های تصویری به گزارش‌های دوره‌ای، یکی از اقدامات جدیدی است که برای بهبود روندها انجام می شود.



اخبار برگزیده