خبرها


بازدید شد بازدید از دستاوردهای پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

با حضور خانواده بزرگ جهادکشاورزی هرمزگان از دستاوردهای پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید شد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام صالحی ،مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی هرمزگان، فولادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان،و کارکنان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با سخنرانی حجت الاسلام صالحی و مهندس زیگلری ، معاون تولید پالایشگاه آغاز گردید.

 حجت‌الاسلام صالحی پیرامون این موضوع اظهار داشت : در قالب اردوهای راهیان پیشرفت بیش از 200 نفر کارکنان جهادکشاورزی هرمزگان به همراه خانواده انان از دستاوردهای متخصصین کشور در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید به عمل آوردند. مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی هرمزگان افزود : با توجه به دسیسه‌های دشمنان برای جلوگیری از آگاهی جوانان از پیشرفت‌های کشور این وظیفه بر دوش همگان است تا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و اولویت مهم تاریخ‌نگاری و بازگو کردن دستاوردهای نظام اسلامی در تمامی حوزه‌ها از جمله صنعت نفت و فعالیت‌های ارزشمند انجام‌شده در کشور، آن‌ها را معرفی کنند.

 معاون پالایشگاه نفت ستاره نیز در این مراسم گفت : پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان یک دستاورد ملی محسوب می‌شود که در اوج تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به دست متخصصان داخلی کشور عزیزمان ایران، ساخت و راه‌اندازی شد و هم اکنون سهم عمده ای در تولید بنزین کشور را عهده‌دار است.

 این بازدید که با جشن میلاد حضرت زهرا (س) همراه بود گروه سرود دانش اموزان شهرستان بندرخمیر به هنرنمایی و حاج اقا صفری به مداحی اهل بیت عصمت و طهارت پرداختند. در پایان نیز مراسم با برگزاری مسابقات شاد بین کودکان و والدین و اهدا هدیه به دختران و زنان با اسم زیبای فاطمه و زهرا خاتمه یافت.



اخبار برگزیده