خبرها


رصد قیمت‌ اقلام اساسی و تلاش برای رفع موانع در دستور کار قرارگاه امنیت غذایی
رصد قیمت‌ اقلام اساسی و تلاش برای رفع موانع در دستور کار قرارگاه امنیت غذایی
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان  گفت:  هدف اصلی این قرارگاه  تامین و در دسترس بودن کالاها برای مردم  و رصد قیمت‌ اقلام اساسی و تلاش برای رفع موانع و تسهیل فضای کسب و کار است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان  ،صبح  امروز یکشنبه 7 آذرماه  "سومین جلسه قرارگاه امنیت غذایی هرمزگان " به منطورهماهنگی جهت تبیین سیاست های اجرایی، تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی کشاورزی  در سالن جلسات جهاد کشاورزی هرمزکان برگزار شد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در این خصوص گفت :  موضوعات مرتبط با امنیت غذایی در بخش کشاورزی در این قرارگاه تصویب و تمامی ظرفیت ها برای رسیدن به اهداف محوله این قرارگاه به کارگیری می شود.
علی باقرزاده همایی افزود :  در این جلسه نرخ 11 محصول مهم کشاورزی من جمله سبزی و صیفی و مرکبات و همچنین کوشت قرمز ، مرغ و تخم مرغ ، ماهی و میگو و برنج هندی و پاکستانی که مورد رصد کارشناسان قرار گرفته بود مورد بررسی قرار گرفته است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در ادامه از توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ به قیمت مصوب در شهرستانهای استان هرمزگان خبر داد.
باقرزاده  خاطر نشان کرد: طبق دستور ریاست جمهوری ، برابر تفاهم نامه ای که معاون اول رئیس جمهور با فرماندهی بسیج سپاه مستضعفین در راستای اجرای قانون تمرکز ( قانون انتزاع ) در خصوص نظارت و کنترل بازار منعقد گردیده  و تمامی وظایف نظارت و کنترل قیمتها بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده و مقرر گردیده  نیرو های سازمان سمت در سطح استان ،اتاق اصناف و سپاه با سازمان جهاد کشاورزی جهت نظارت وکنترل قیمتها در قالب قرارگاه امنیت غذایی  همکاری نمایند.