خبرها


پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت نیمه شعبان و بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج(

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. به گزارش  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ، متن  پیام به این شرح است:

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. به گزارش  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ، متن  پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان فرخنده سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت  پیام آور صلح و آرامش حضرت بقیه الله العظم (عج) را  به تمامی شیعیان و آزادیخواهان جهان تبریک عرض می کنم . ظهور منجی عالم بشریت بشارتی است که امید را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده می کند تا فردایی روشن ، به دور از ظلم وفساد پیش روی جامعه بشری باشد.

این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت، امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است. بی تردید سربازان گمنام امام زمان (عج) طی چهار دهه گذشته در عین گمنامی، یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس ترین دوران، با درایت و هوشمندی خود، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نموده اند .

طبق فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی ، وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است و این افتخار شما را بس که امام بزگوارمان سینه هایتان را به مدال سربازی گمنام امام زمان (عج) مزین داشتند.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را به محضر مقام معظم رهبری(حفظه الله) و کارکنان تلاشگر مجموعه جهاد کشاورزی و فعالان عرصه تولید در سطح استان که برای تامین امنیت غذایی  مردم تلاش می کنند و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان را به همه عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات در سطح استان تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.

علی باقرزاده همائی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان