خبرها


پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت هفته منابع طبيعي

 رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی پانزدهم اسفندماه روز درختکاري و آغاز هفته منابع طبيعي را به تمامي دوستداران طبيعت و زحمتکشان عرصه حفاظت از منابع طبیعی تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی طی پیامی پانزدهم اسفندماه روز درختکاري و آغاز هفته منابع طبيعي را به تمامي دوستداران طبيعت و زحمتکشان عرصه حفاظت از منابع طبیعی تبريک گفت، متن پیام وی به شرح زیر می باشد:

بی شک حفظ منابع طبیعی بعنوان جهادی عظیم در راستای توسعه پایدار و توجه به نسل فعلی و آتی کشور بشمار می آید و منابع طبیعی در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهمی داشته و باید بیش از پیش مورد توجه سیاست گذاران و برنامه ریزان قرار گیرد .

احترام به طبیعت  وحفظ آن احترام به تکالیف دینی ،سفارش وتوصیه بزرگان ، ایجاد امید برای آیندگان و احترام به خالق هستی است که چنین زیبایی هایی را برای ما ودر اختیار ما قرار داده است.

روز درختکاری بهانه‌ای است تا با کاشت درخت این نماد زیبا و با شکوه طبیعت قدمی برای حفظ محیط زیست برداشته و آنرا احیاء کنیم. روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، تلنگری است تا بدانیم فرزندان ما و آیندگان، برای ادامه حیات، وابسته به رفتار امروز ما در مقابل حفظ منابع طبیعی هستند.

اینجانب روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری را به محضرتمامي دوستداران طبيعت و زحمتکشان عرصه حفاظت از منابع طبیعی تبريک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم.

علی باقرزاده همائی

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان