خبرها


در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان مراسم جشن میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

مراسم جشنی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت رسول اکرم محمد مصطفی(ص)، ششمین اختر تابناک ولایت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، این مراسم با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین و مدیران ستادی و کارکنان در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد. 

حجت‌ الاسلام و المسلمین شرفی نماینده حاکم شرع در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: حضرت محمد مصطفی(ص)، مطالب را به خوبی می‌شنید و به درستی به آن عمل می‌کرد و این دو امر مهم باید به عنوان الگو در جامعه امروزی بکار گرفته شود.

وی همچنین به تشریح سجایای اخلاقی پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد(ص) پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با تبریک هفته وحدت گفت: دشمنان دین اسلام تلاش دارند با تقویت شبکه‌های تبلیغاتی خود، وحدت مسلمانان را هدف قرار داده و انسجام آنها را برهم زنند که باید در مقابل این تلاش آنان با همه توان ایستادگی کنیم، همانطور که در سال‌های اخیر همواره در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مفهوم اتحاد در جامعه اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است. 

وی با اشاره به برخی از اختلافات در ادیان مختلف بیان کرد: نام‌گذاری هفته وحدت یکی دیگر از ابتکارات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برای خنثی کردن نقشه دشمنان و جلوه‌گر وحدت میان مسلمانان جهان به ویژه شیعه و سنی بوده است‌. 

در حاشیه مراسم جشن میلاد نبی اکرم(ص) ضمن اجرای دف نوازی و مولودی، قرعه کشی جوایز مسابقات هر ماه یک شهید جهادگر، مسابقه تفسیر قرآن و مسابقه سیرت پیامبر انجام شد که به برندگان این مسابقات و همچنین به هم نامان محمد جوایز اهدا شد.