خبرها


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی هرمزگان: خوبی های ملت و دولت را در قالب جهاد تبیین با قدرت اعلام کنید

مسئول حوزه نماینگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : بایستی از حق طرفداری کنیم و  نیاز است تا در جهاد تبیین باجرأت از خوبی‌های ملت و دولت سخن به میان آوریم.

حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی بندرلنگه با اشاره به ضرورت تبیین، دفاع از دین، روشنگری و برطرف سازی ابهام و پاسخ به شبهات اظهار داشت: انسان در متن درگیری و دشمنی با شیطان آفریده‌شده است و مهم‌ترین کار ابلیس عملیات روانی و زینت بخشی برای غفلت از خداوند متعال است.

وی وسوسه آفرینی و زیبا جلوه دادن کارهای خلاف را ازجمله رویکردهای شیطان در قبال انسان‌ها توصیف کرد و ابراز داشت: ترس از دشمنان و ایجاد خوف در وجود آدمی، و تقویت احساس ضعف و ناتوانی از شگردهای ابلیس و شیاطین است.

مسئول حوزه نماینگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان  بابیان این‌که ایجاد تردید در باورهای دینی ،بندگی خدا،کمال انسان و هدف افرینش از کارهای شیطان برای بی ایمان کردن انسان است ، تصریح کرد: شیطان با ایجاد شک به خدا و شک به قدرت لایزال الهی و شک به رفتارهای گناه آلود و سبک جلوه دادن گناه ،انسان را از مسیر بندگی خارج می کند .

حاج اقاشرفی  با اشاره به سوال که ایا خداوند می تواند مشکلات را حل کند؟ اظهارداشت : حضرت موسی (ع) عصا را به دریا زد و دریا شکافت ،بنابراین اگر ایمان ضعیف باشد و به قدرت الهی ایمان نداشته باشیم از لاحاظ مادی ،راه گریزی نیست ولی با توکل به خدا راه باز می شود.

وی در ادامه به فرازهایی از آیات الهی اشاره و اذعان داشت: امروز دشمن تلاش می کند نظام را ناکارامد جلوه دهد و نسبت به رهبری شک و تردید ایجاد کند و همه تلاشها را نادیده می گیریند ،بنابراین بایستی ایمان خود را قوی کنیم

مسئول حوزه نماینگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با تأکید بر این‌که دشمن در این عصر با تمام تجهیزات وارد میدان مبارزه شده است، خاطرنشان کرد: باید به فرزندان خود بیاموزیم که مراقب و بی‌توجه به‌تحقیر، سرزنش و ترساندن ابلیس و انسان‌های بد باشند و نیاز است تا به فرزندانمان بیاموزیم تا تحت‌فشار تمسخر و سرزنش بر روی نظر حق و درست خود استوار بیاستند

گفتنی است همزمان با این مراسم نمایشگاه عکس بصیرت و تجلیل از بانوان شاغل مدیریت جهاد کشاورزی بندرلنگه  نیز انجام شد .

در این مراسم حکم سرپرستی مدیر جهاد کشاورزی بندرلنگه به آقای بینایی اهدا و از زحمات آقای شیخ زاده تقدیر به عمل آمد.