خبرها


برگزاری اولین جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  استان هرمزگان

در  اولین جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان هرمزگان برنامه های روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هرمزگان مصوب گردید .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان و مسئول کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی در برگزاری هر چه بهتر مراسمات دهه فجر تاکید نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی در اولین جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان هرمزگان ضمن تشریح برنامه های  کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: اعضای کارگروه روستایی و عشایری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، برنامه ریزیهای لازم را برای مشارکت خودجوش مردم و  هرچه با شکوه تر برگزاری جشن های انقلاب انجام خواهند داد .

مسئول کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بر بازگویی دستاوردهای مهم انقلاب در بخش کشاورزی در ایام دهه فجر برای مردم تاکید نموده و یادآورشد: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال ارزش ها، خدمات و دستاوردهای نظام به خصوص در بخش کشاورزی به نسل جوان است ، چراکه دوران پیروزی انقلاب را درک نکرده و اکنون نیز در معرض تهاجم فرهنگی استکبار جهانی قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب است و باید برنامه‌های این ایام امیدبخش و بانشاط برگزار شود، از تمام اعضای کمیته خواست تا با جدیت بیشتر در برگزاری و اجرای برنامه‌های دهه فجر بکوشند و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به ویژه  در عرصه های روستایی و عشایری را در این ایام برای مردم بازگو کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی بر ضرورت مشارکت حداکثری روستاییان و عشایر در برگزاری برنامه ها و جشنهای مردمی ایام دهه فجر تاکید کردو گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته و با عظمت و شکوه خاصی به صورت مردمی برگزار شود.

وی افزود: همه مجموعه‌ها بایستی با بکارگیری تمام توان خود بتوانند ستاد دهه فجر را در روستاها تشکیل و براساس آن با تمام ظرفیتها و توان در اجرای برنامه ها به جلو حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شرفی در خاتمه ضمن تشریح جزئیات برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گفت: امسال برپایی مراسم باشکوه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایرنشین بایستی متفاوت تر از سالهای قبل باشد و دهه تبیین و آگاهی مردم با بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد .