خبرها


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی هرمزگان: گفتمان توحیدی در خانواده و جامعه ترویج شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، گفت:  به ترویج گفتمان و تفکر توحیدی در جامعه اهمیت داده شود و پرداختن خانواده ها به اصل توحید را بیشتر از پیش مورد توجه قرار دهند .

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان جهادکشاورزی استان‌ هرمزگان، حجت‌الاسلام علی شرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان صبح امروز ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز ایام فاطمیه، اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات در جامعه امروزی بی توجهی به مسائل معنوی در خانواده ها است.

وی در این کارگاه آموزشی پیرامون ویژگی اخلاقی و رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و افزود: گفت و گو و شنیدن حرفهای اهل خانه یکی از شیوه های رفتاری بانوی مکرم اسلام است. چنانچه پیامبر اعظم (ص) می فرماید اگر مرد همراه با زن و فرزند خود بنشیند و لحظه ای مبادرت به تناول غذا و گفتگو بپردازد، ثواب آن از اعتکاف در مسجد بیشتر است.

به گفته حجت السلام شرفی به ترویج گفتمان و تفکر توحیدی در جامعه بایستی اهمیت داده و پرداختن خانواده ها به اصل توحید را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

وی تصریح کرد: خانواده ها در راستای ولایت خدا، باید ولایت رسول خدا را برای فرزندان خویش تبیین نموده و آن را به یک فرهنگ همگانی مبدل سازند و از از طرفی دیگر ولایت رسول خدا نیز باید در راستای ولایت امام قرار گیرد. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با طرح سوالی در مورد بی توجهی خانواده ها به اصل ولایت فقیه ادامه داد: به اندازه وسع خویش بایستی در خانه به تبیین جایگاه ولی فقیه در بین فرزندانمان اهتمام بورزیم.

حجت السلام شرفی با مخاطب قراردادن خانواده ها عنوان کرد: هزینه های هنگفت و بدون برنامه فرزندانمان را به مسیر طغیان کشانده و هنر خانواده این است که هنر مهربانی و محبت را در بین اعضای خانواده افزایش دهد.