خبرها


جهاد کشاورزی دوم شد
مسابقات فوتسال ادارات باغشهرفین یادواره شادروان غلام حیدری زاده توسط هیئت فوتبال بخش فین به منظور ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای کارکنان بخش فین از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ شروع و در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ به پایان رسید.
این مسابقات با حضور ۸ تیم آموزش و پرورش،اداره آب و فاضلاب،اداره برق،بخشداری،بنیاد مسکن،جهاد کشاورزی،شهرداری و راه آهن در دو گروه چهار تیمی الف و ب برگزار شد.
تیم های راه آهن و شهرداری از گروه الف و تیم های جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش از گروه ب به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم های جهاد کشاورزی و راه آهن به فینال این مسابقات رسیدند و تیم راه آهن در بازی نزدیک و جذاب با نتیجه ۶بر۵ حریف خود جهاد کشاورزی را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
در پایان بازی فینال مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات برگزار شد.
آیین اختتامیه این مسابقات با حضور محمد پیروان نائب رئیس کمیته فوتسال استان،آرش اسماعیلی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش فین،محمد محمد قنبری رئیس هیئت فوتبال بخش فین علی قاسم زاده نایب رئیس شورای شهر مهدی تاجدینی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش محمدختو عضو شورای اسلامی شهرفین و خانواده زنده یاد غلام حیدری زاده برگزار شد
در ابتدا یاد و خاطره شادروان غلام حیدری زاده از پیشکسوتان فوتبال بخش فین گرامی داشته شد و از مسئولین برگزاری و داوران این مسابقات تقدیر شد.
مهدی اباذری از تیم جهاد کشاورزی با به ثمر رساندن ۲۰ گل آقای گل این مسابقات شد.
سجاد سالاری از تیم راه آهن بازیکن اخلاق این مسابقات شد.
در پایان مراسم از تیم های نائب قهرمان و قهرمان با اهدای مدال و از تیم قهرمان با اهدای جام قهرمانی تقدیر شد.