خبرها


دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است

دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت : تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب در ایام مبارک دهه فجر ضروری است و این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین شرفی مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان در دومین  جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بر بهره گیری از ظرفیت  مردم در روستاها و مناطق عشایرنشین در برگزاری هر چه بهتر مراسم و جشن های دهه فجر تاکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شرفی  اظهار کرد: ایام دهه فجر بهترین زمان برای بازخوانی شعار ها و آرمان های انفلاب اسلامی است که در جشن ها و مراسم، تقشه راه امام برای نسل جوان بازگویی و ترسیم شود.

 

وی خاطر نشان کرد: محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر کمیته روستایی و عشایری در استان باید بر پایه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی شود.

 

علی اصغر خلیلی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و دبیر کمیته  نیز در این جلسه گفت : دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام در بخش کشاورزی است.

وی تاکید کرد: امسال ما می‌خواهیم تمام همت و سعی‌مان را به کارگیریم که بیشترین مشارکت را در روستاها ایجاد نماییم و همه مجموعه‌ها باید با هم افزایی بیشترو بکارگیری تمام توان خود بتوانند ستاد دهه فجر را در روستاها تشکیل  داده و براساس آن با تمام ظرفیت‌ها و توان در اجرای برنامه ها به جلو حرکت نمایند.

 

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد  :  برنامه های  اجرایی جهت برگزاری در ایام الله دهه فجر در سازمان در نظر گرفته شده است که در قالب کمیته های تخصصی و طبق مصوبات  در این ایام اجرا خواهد شد.

 

خلیلی ادامه داد : افتتاح پروژه های عمرانی ، اقتصادی و تولیدی در مناطق روستائی و عشایری ، اعزام اکیپ های سیار دامپزشکی و واکسیناسیون دامی به مناطق روستایی و عشایری توسط اداره دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان کشاورزی توسط دستگاههای ذیربط  ، انجام واکسیناسیون کرونا با مشارکت  وزارت بهداشت در مناطق محروم روستایی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری جشن میهمانی لاله ها، نواختن زنگ انقلاب در برخی مدارس مناطق روستایی و عشایری از جمله برنامه های مصوب این کمیته می باشد که در این ایام مبارک برگزار خواهد شد.

 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سازمان ، برگزاری مراسم های جشن پیروزی انقلاب در مراکز دهستانها و جهاد کشاورزی شهرستانها، نشست مطبوعاتی ریاست سازمان و نشست با تشکلها و نمونه های کشاوزی، حضور ریاست یا مدیران سازمان در برنامه های ویژه رادیوئی و تلویزیونی جهت ارائه عملکرد و دستاوردهای سازمان ،برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، اجرای برنامه های فرهنگی،مقاله نویسی، مسابقات ورزشی و قرآنی را ازدیگر برنامه های مصوب این ستاد عنوان کرد که درطول ایام دهه فجر برگزار می شود.

 

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد دهه فجر سازمان به بیان دیدگاهها و ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود در راستای هر چه با شکوه تر برگزارنمودن برنامه ها و مراسمات در این ایام پرداختند.