خبرها


به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) انجام شد؛برگزاری آیین بزرگداشت مقام زن در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) آیین بزرگداشت مقام زن در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، آیین بزرگداشت مقام زن بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور سرکار خانم دکتر سیما رهگشا ، حجت الاسلام شرفی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و جمعی از کارکنان ،مسوولین و بانوان شاغل سازمان  در تاریخ 1400/11/3 همزمان با سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام ، حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
خانم رهگشا  در این آیین اظهار کرد: ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه (س) و زندگی ایشان بهترین الگوی برای بانوان است.
وی ضمن تبیین شخصیت حضرت زهرای مرضیه (س) و الگوپذیری زنان جامعه از صفات و خصوصیات برجسته آن حضرت از جمله ؛ (عبادت ، صبر ، عفاف و پاکدامنی ، ولایت مداری ، قیام در برابر ظلم و تسلیم بودن در برابر خداوند )  در ادامه عبادت ، صبر ، عفاف و پاکدامنی ، قیام در برابر ظلم و تسلیم بودن در برابر خدا را از برجسته ترین صفات شخصیتی حضرت زهرا (س) اعلام داشت.
ایشان  تاکید کرد: عزت یک زن مسلمان به شرافت و کرامت ظاهری و باطنی او وابسته است و هر چه کرامت زنان در جامعه بیشتر شود ارزش آنان نیز بیشتر خواهد شد.
 گفتنی است؛ در این مراسم به نفرات برتر مسابقه فرهنگی و عقیدتی به رسم یاد بود هدایایی اهداء شد.
در این  محفل شادی با مولود خوانی و اشعار در وصف حضرت زهرا (س) و اهداء هدایا به خانمهایی که اسامی آنان زهرا و فاطمه است و نیز تجلیل از تعدادی از خانمها  به نمایندگی از مجموعه خانمهای سازمان و اهدای جوایز به نفرات برتر شرکت کننده در   مسابقات فرهنگی و عقیدتی که قبلاً از طرف حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار گردیده همراه بود .
لازم به ذکر است که بمناسبت روز مادر و روز زن به تمامی خانمها ی سازمان لوح تقدیر از طرف وزیر و نماینده معظم ولی فقیه به همراه هدایا و برنامه های فرهنگی و تفریحی در نظر گرفته شده است