خبرها


امام جمعه بندرعباس مطرح کرد؛جهادکشاورزی، در بحران کمبود مرغ در هرمزگان مدیریت خوبی انجام داد.
امام جمعه بندرعباس مطرح کرد؛جهادکشاورزی، در بحران کمبود مرغ در هرمزگان مدیریت خوبی انجام داد.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به کمبود مرغ در کل کشور گفت: جهادکشاورزی هرمزگان ، در قضیه کمبود  مرغ در استان خوش درخشید و قضیه مدیریت شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، محمد عبادی زاده در دیدار با رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، مدیران ادارات تابعه جهادکشاورزی هرمزگان و مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان اظهار کرد: 
در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بایستی همه دستگاهها دست به دست هم دهند و موانع تولید را از بین ببرند .
وی با اشاره به نقش جهادکشاورزی در اقتصاد کشور، افزود : صنایع تبدیلی و فراوری  در حوزه تولید نقش مهمی دارند و باید تعامل بین دستگاهی جهت مانع زدایی ها بیشتر از پیش باشد. 
این مسوول با بیان اینکه حوزه کشاورزی بیش تر از سایر حوزه ها  در بطن زندگی و سفره مردم تاثیرگذارتر است، ادامه داد: مسوولیت ها و ماموریتهای حوزه کشاورزی بسیار مهم و حیاتی بوده و چرخ ماموریتی جهادکشاورزی اگر به خوبی حرکت کند اقتصاد کشور نیز می چرخد.
عبادی زاده با اشاره به نقش مهم شیلات در جامعه استان  تاکید کرد :
در بخش  شیلات تحقیق و توسعه درحوزه  ابزی پروری و ایجاد روش های نوین در روند تولید  بسیار موثر است 
به گفته وی،  افزایش سطح زیرکشت و بستر سازی در حوزه منابع طبیعی نیز  قابل تقدیر است وبایستی استمرار داشته باشد 
امام جمعه بندرعباس همچنین در ادامه تعاونی های روستایی را  مانند یک پازل تکمیل کننده در چرخه تولید دانست و اظهارداشت  : دولت بایستی  سیاستگذاری کرده و کار به تعاونی های مردمی سپرده شود.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: با فعال کردن تعاونی های تولیدی و روستایی کارهای بزرگتری در جامعه ایجاد می شود.
عبادی زاده تصریح کرد: کاری که شما امروز در جهادکشاورزی انجام می دهید بسیار با ارزش می باشد.
امام جمعه بندرعباس در پایان با بیان اینکه آمارها حکایت از موفقیت سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان دارد، بیان داشت: ظرفیتها بسیار بالاست و تلاش ها  بایستی مضاعف شود تا رشد بیشتری در تولید محصولات کشاورزی را نیزدر سالهای آتی شاهد باشیم، عزم تان را جزم کنید، همه امید سفره مردم به شما خادمان عرصه کشاورزی استان می باشد.