خبرها


پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، علی باقرزاده همائی طی پیامی اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت، متن پیام وی بشرح زیر می باشد:

شعبان المعظم ماه خدا ، ماه اعیاد بزرگ و ایام ولادت ائمه معصومین علیه السلام است و ایام خجسته این ماه با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) بزرگ پاسدار دین مبین اسلام در سومین روز از ماه شعبان آغاز می‌شود.

پاسداران و جانبازان با تاسی از نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی با جانفشانی دلاورانه خود در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن وظیفه‌ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با قامتی استوار و دلیرانه در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان این مرز و بوم  ایستادند و منشأ غرور ملی پایان‏ناپذیری برای ملت سلحشور ایران اسلامی را رقم زدند.

بدون شک آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مؤمن و انقلابی است که از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرند و با رشادت از ایران اسلامی دفاع می‌کنند و قدرت و شکست‌ناپذیری خود را در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف به اثبات رسانیده‌اند؛ و همچنین این سربلندی مرهون ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری‌ها و فداکاری‌های پاسداران انقلاب اسلامی و جان‌فشانی‌ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت‌های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از درگاه خداوند منان خواهانم.

علی باقرزاده همائی

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان