خبرها


پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی طی پیامی ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت، متن پیام وی بشرح زیر می باشد:

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید .

سیزدهم رجب، افزون بر شادمانی میلاد شهریار خردورزی و عدالت، با احترام به ارجمندی مقام پدران و سپاس از مهر گسترده ایشان معطر شده است.

حضرت علی(ع)مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندان پاک و مطهرش بهترین بندگان خدا روی زمین هستند،بی‌شک ایشان الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش نمائیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.

ولادت حضرت علی(ع)بهانه ای است تا یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان،مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.

اینجانب میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و "روز پدر" را به همه پدران تبریک عرض نموده و امیدوارم با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیره زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تحکیم حکومت عدل الهی پیروز و سرافراز باشد.

علی باقرزاده همائی

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان