خبرها


پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت روز مهندس

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه روز مهندس را به تمامی جامعه مهندسین بخش کشاورزی و جهادگران عرصه تولید و امنیت غذایی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ، علی باقرزاده همائی در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه روز مهندس را به تمامی جامعه مهندسین بخش کشاورزی و جهادگران عرصه تولید و امنیت غذایی استان تبریک گفت، متن پیام وی به شرح زیر می باشد:

پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها ، خودباوری های مهندسان این سرزمین است.

روز مهندس، روز بزرگداشت همه مهندسینی است که سختی‌ها و مشقت‌های رسیدن به این جایگاه را لمس کرده‌اند ، مهندسی در واقع علم خدا در طبیعت است. فقط یک مهندس است که به قدرت خداوند از این زاویه نگاه می‌کند، در نگاه یک مهندس هیچ ‌چیز نمی‌تواند خارج از منطق و نظم اتفاق بیفتد و یک مهندس از زاویه دیگری جهان را می‌بیند.

اینجانب با بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر مهندس، فرصت را مغتنم شمرده از زحمات و تلاش های شبانه روزی خانواده بزرگ نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قدردانی نموده و ضمن تبریک این روز، توفیقات روزافزون این قشر ارزشمند و تلاشگر را که برای توسعه پایدار و علمی  شدن بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی استان تلاش می نمایند،  مخصوصا" کشاورزان عزیز و زحمتکش از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی باقرزاده همائی

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان