خبرها


پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت ۱۲ بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

 رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت، متن پیام بشرح ذیل است:

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

انقلاب بزرگ اسلامی ایران تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود، حرکتی سرنوشت ساز که بر اساس تعالیم الهی، رهبری امام خمینی (ره) و رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت فقیه که با ایثار خون خود توانست سبب بارور شدن ارزش های معنوی و فرهنگ متعالی اسلام شود.

۱۲بهمن ماه سال 1357 روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود. پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت نماییم.

علی باقرزاده همائی

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان