خبرها


به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی انجام شد؛ سفر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و معاونین وزرای جهاد کشاورزی به شرق استان

رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اسلامی و معاونین وزرای جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی به شرق استان سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ، صبح امروز رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اسلامی، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و نیرو، رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شرق استان وارد شهرستان میناب شدند.

مسوولین در بدو ورود به شهرستان میناب با حضور در محل گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

 معاونین وزرا و اعضای کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی سپس با حضور در ایست و بازرسی شهرستان رودان مورد استقبال مسوولین این شهرستان قرار گرفتند.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و معاونین وزرا با حضور در مناطق مختلف شهرستان های میناب، رودان، جاسک، بشاگرد و سیریک به صورت میدانی ظرفیت های کشاورزی شرق هرمزگان و مسائل و مشکلات فعالان این بخش را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهند.