خبرها


مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان هرمزگان در چهارمین جلسه شورای بخش کشاورزی: تحقق تمدن اسلامی هدف نهایی است

 مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان هرمزگان گفت: تحقق تمدن اسلامی فرصتی است که انقلاب اسلامی آن را در اختیار ما گذاشته است، هدف نهایی رسیدن به گفتمان و تمدن اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، حجت الاسلام شرفی در چهارمین جلسه شورای بخش کشاورزی که ظهر امروز با حضور مدیران بخش کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار کرد: اخلاق موجب ارزش دادن به انسان می شود.

وی با تاکید بر فرموده حضرت زهرا(س) مبنی بر اقامه نماز در جهت پاک شدن انسان از تکبر افزود: زکات برای افزایش روزی و نماز برای پاک شدن انسان از تکبر است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان هرمزگان گفت : به فرموده مقام معظم رهبری تحریم ها بایستی برداشته شود چرا که حق مردم ایران نمی باشد.

حجت الاسلام شرفی افزود: هدف ما رسیدن به تمدن اسلامی است که در گام اول انقلاب اقدامات خوبی انجام شده است و در گام دوم نیز بایستی سریعا انجام شود.

به گفته وی، شکل گیری انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی ، تشکیل دولت اسلامی و رسیدن به عدالت اجتماعی به خوبی انجام گرفته است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان هرمزگان در پایان تحقق تمدن اسلامی را گام نهایی دانست و خاطرنشان کرد: تحقق تمدن اسلامی فرصتی است که انقلاب اسلامی آن را در اختیار ما گذاشته است ، هدف نهایی رسیدن به گفتمان و تمدن اسلامی است.