خبرها


برگزاری نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

  مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از برگزاری نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین علی شرفی اظهار کرد: نمایشگاه عکس عفاف و حجاب بمناسبت هفته عفاف و حجاب در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد.

وی در خصوص هدف برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب افزود: هدف از برگزاری اين نمايشگاه اشاعه و ترويج فرهنگ غنی حجاب وعفاف و تشويق جوانان می باشد .

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان در ادامه ابراز داشت: اين نمايشگاه عمل ارزشمندی برای ترويج فرهنگ غنی اسلامی است و می‌تواند افكار وانديشه‌های غنی اسلامی را در معرض ديد علاقه‌مندان قراردهد.

شرفی اظهار داشت: برپايی اين نمايشگاه‌ها با موضوعات ارزشی و بومی در ادارات و سازمان‌ها می‌تواند نقش مهمی در جهت آشنايی هرچه بيشتر مردم و مسئولين با ارزش های اسلامی و بومی ايفا كند .

به گفته وی، اثبات این موضوع که زنان با حجاب می توانند در فعالیت های اجتماعی حضور یابند و حجاب مانع عقب ماندگی زنان جامعه نیست، از مهمترین اهداف برگزاری دیگر این نمایشگاه می باشد.