خبرها


پیام رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت ولادت امام رضا(ع)

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ولادت امام رضا(ع) را طی پیامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی ولادت امام رضا(ع)  را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

"اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

یازدهمین روز ذی القعده مصادف است با طلوع خورشید درخشان خاوران، حضرت ثامن الحجج (ع) که حرم امن و با صفای ایشان پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است. امام بزرگوری که عطر حضورش در مشهد الرضا پایتخت قلوب مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ایرانیان را، به اقیانوس عرفان علوی وصل  می کند.

تبحر بی نظیر ایشان در جمیع علوم رایج آن زمان توانست تمامی توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را با شکست مواجه کند. امید است تا همه مسلمانان جهان با تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و با تلاش برای کسب علوم مختلف در برابر دشمنان دین اسلام در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی پیروز شوند.

اینجانب فرارسیدن ولادت با سعادت ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

علی باقرزاده همائی

 رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان