خبرها


پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بمناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک‌گفت .
متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمان الرحیم 
همکاران گرامی،بهره برداران محترم بخش کشاورزی
عید سعید فطر، پاداش خداوند متعال به مؤمنان،روزه داران و شب زنده دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامه اعمالشان به ثبت رسانده اند و به تهذیب و تزکیه نفس خود پرداختند. فطر، عید اولیاء الله و روزه دارانی است که گوی سبقت را از دیگران ربوده اند و در این روز فرا خوانده می شوند تا جوایز و هدایای آن را دریافت کنند.

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
روز متبرک به بوی روزه و ذکر و رازونیاز ،روز بازگشتن به فطرت درونی باز، روز آغوش گشودن برای پرواز،روز شنیدن خوش الحان ترین آواز،روز بادل شدن دمساز ،روز صعود برای فراز، روز عشق و معرفت و ایجاز ، روز مهر و بلوغ و اعجاز ،روزشکوفه های مولود سحر ناز ،روز با فرشته ها شدن همراز ،روز تماشای اندوخته صوم و نماز ، روز وصال هربنده مملو زذکر و راز ونیاز،روز رمزگشایی محرم راز ، روز پرخیرو برکتش آغاز، روز تولد خنده ، روزدعای پاینده، روزجشن فرخنده، روزشاداب و سرزنده،روزامید یابنده.
بدینوسیله فرارسیدن عید سعید فطر بر همه همکاران گرامی و بهره برداران بخش کشاورزی و تمامی مسلمانان تبریک و تهنیت باد و طاعات و عبادات همگی مقبول درگاه حق.

علی باقرزاده همایی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان