خبرها


پیام رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت لیالی قدرو شهادت حضرت علی(ع)

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب های پرفضیلت قدر، شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب های پرفضیلت قدر، شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

شب‌های قدر و هنگامه نزول قرآن از راه رسید و بندگان را فرصتی ارزشمند فراهم شد تا در این لیالی پر نور بار دیگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت، به تزکیه نفس و رسیدن به خلوص معنوی سپری کنند.

بندگان مخلص خداوند در این شب های اشک و دعا و استغاثه، سوگوار مولای عدالت گستری هستند که در محراب عبادت با شمشیر نفاق و کینه به خون نشست تا ندای فزت و رب الکعبه اش در ورای قرون و اعصار، زیباترین تجلی اخلاص و بندگی باشد. بزرگ مردی که ملائک شهامت و رشادت او را در خیبر و خندق و بدر و حنین ستودند. او که با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها درس آزادگی، گذشت، فداکاری، عدالت محوری و حق طلبی را به جهانیان آموخت. اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و با درک درستی از ماموریت انسان در جهان هستی راه خویش را به سوی سعادت دنیا و آخرت هموار کنیم.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب های قدر، شب های نزول قرآن، شب های توبه و آمرزش گناهان ، فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)٬ مرد عدل و عدالت٬ یاور مظلومان و مستضعفان را به شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می  کنم.

علی باقرزاده همائی – رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان