خبرها


مدیر امور اداری جهادکشاورزی هرمزگان تشریح کرد؛ نحوه حضور کارکنان تا پایان فرودین ماه سالجاری

مدیر امور اداری جهادکشاورزی هرمزگان از رعایت مواردی جهت حضور کارکنان در سازمان جهادکشاورزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی جامعی در خصوص نحوه حضور کارکنان این سازمان در فروردین ماه سالجاری اظهار کرد: به استناد بند یک مصوبه 5/1/1399 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همچنین در راستای بخشنامه شماره 1235 مورخ 5/1/99 سازمان اداری و استخدامی کشور و موافقیت مقام عالی استان مبنی بر نحوه ارائه خدمات عمومی کارکنان دولت در حین کاهش تردد و تجمع برای حفظ سلامتی کارکنان نحوه حضور کارکنان در سازمان جهادکشاورزی با رعایت مواردی انجام خواهد شد.

وی در خصوص رعایت این موارد از سوی کارکنان افزود: کارکنان به صورت نوبت کاری، شیفتی ، مرخصی استحقاقی و یا استفاده از دورکاری حداکثر به تعداد یک سوم در محل کار حضور می یابند.

 مدیر امور اداری جهادکشاورزی هرمزگان  ادامه داد: در اتاق های کاری که تعداد 2 نفر و بیشتر مستقر بوده به نحوی برنامه ریزی شود که فقط یک نفر حضور یابد.

جامعی از موافقت درخواست مرخصی کارکنان این سازمان در این ایام خبر داد و گفت: در موارد خاص و بحرانی مانند سیل و هجوم ملخ صحرائی و غیره حسب تصمیم و اعلام مدیر مربوطه کلیه همکاران ملزم به همکاری خواهند بود.

به گفته وی، کارکنانی که به مسافرت عیدی خارج از استان عزیمت داشته اند نمی بایست تا پایان فروردین ماه بدون اثبات گواهی سلامت از مراجع بهداشتی و درمانی ذیربط در محل خدمت حاضر شوند و مدیران در مواقع مشاهده علائم بیماری در همکاران مورد نظر به فوریت اطلاع رسانی نمایند، در صورت عدم اطلاع رسانی به موقع مسوولیت عواقب آن به عهده مدیر خواهد بود.

  مدیر امور اداری جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه مدیران و معاونین سازمان در ایام غیر تعطیل و یا در زمان کشیک طبق روال عادی قبلی پاسخگوی امورات جاری سازمان خواهند بود، بیان داشت: در صورت مرخصی الزاما جانشین تعیین یا شخصا حضور داشته باشند.

جامعی خاطرنشان ساخت: بایستی لیست نوبت کاری و شیفت بندی کارکنان و برنامه زمانبندی به مدیریت امور اداری اعلام شود.