خبرها


پیام تسلیت رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان همزمان با فرا رسيدن سالروز رحلت جانگداز حضرت زينب كبري سلام ا... عليها

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان همزمان با فرا رسيدن سالروز رحلت جانگداز حضرت زينب كبري سلام ا... عليها پيام تسليتي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، حمیدرضانصیری سالروز رحلت جانگداز حضرت زينب كبري سلام ا... عليها  را تسلیت گفت . متن اين پيام بدين شرح است:
حضرت زینب(س) طاهره ای  است که سراسر زندگی اش سرشار از آموزه های والای اخلاقی و انسانی است و از هر سو که مورد توجه قرار گیرد معرفت آموز است و سرمشق دهنده.
زینب (س) را باید به تنهایی و مطلق و مجزا از وابستگی های ارزشمندش، تنها به عنوان یک انسان والا در نظر گرفت تا پی به علو درجاتش برد.
عاشورا با زينب (س) معنا پیدا کرد و اینجاست که باید گفت سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود،‌ کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود. زينب (س) بود که با نوای "ما رایت الا جمیلا" پیام عدالت خواهی و دفاع از حریم ولایت را تا همیشه در تاریخ ماندگار كرد.
تردیدی در نقش عقيله بني هاشم (س)در حفظ کردن قیام عاشورا و ابلاغ پیام آن نیست بدون شک بی حضور آن بانوي بزرگوار این قیام به بلوغ و سرانجام مطلوب خویش نائل نمی گشت.
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان  به نمايندگي از جامعه کشاورز وفات جانسوز صدف دریای ایثار و عصمت، پرورش یافته دامان ولایت، محبوب مصطفی(ص) و نور دیده مرتضی(ع)، سکاندار کربلا و الگوی عفاف و پاکی،حضرت زينب كبري (س)را به راهیان عشق و شیفتگان راه سرخ شهادت و بالاخص خانواده هاي معزز شهداي مدافع حرم تسلیت و تعزیت عرض مي نمايد.