خبرها


پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان به‌مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور یابند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ، متن پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان به شرح زیر است:

 «وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ» نویدبخش پیروزی ملت‌های مجاهد است که با توکل بر خداوند و تکیه بر توان خود، ظلمات طاغوت را کنار می‌زنند. امت شهیدپرور ایران اسلامی از سال 42 و آغاز نهضت مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، مصداقی از آیه شریفه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» را با لبیک به ندای فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) نمایان کرده و با سر دادن شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند تا بارقه امیدی در دل همه مستضعفان عالم ایجاد گردد.

 بسی مسروریم که در سایه استقلال و آزادی، جایگاه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی به اعتراف دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم، روز به‌ روز ارتقا یافته و موجب برهم خوردن نقشه‌ها و معادلات بین‌المللی استکبار جهانی شده است.

اینجانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از ملت سرافراز ایران دعوت می‌کنم تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و با نمایش وحدت و اتحاد ملی، دشمنان زبون انقلاب اسلامی را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های شوم اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین جامعه ناکام و مأیوس کنند.

امسال دهه فجر معطر و منور به آیین معنوی چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور روح بلند و بزرگ اوست، سردار عزتمند و غیور ایران اسلامی که تا ابد زنده است و تفکر آزاده و ولایی‌اش همیشه منشور تمامی فعالیت‌ها و اقدامات ما هست و خواهد بود.

از این روی امسال خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان هرمزگان همه با هم در کنار بهره‌برداران شریف این استان، حضوری پرشور در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن خواهیم داشت چرا که تا هستیم، برای عرض ادب به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، اعتلای آرمان‌های رفیع این نظام و خدمتگزاری خالصانه و صادقانه ایستاده‌ایم.

علی باقرزاده همائی- رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان