خبرها


بیانیه سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن

سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان طی بیانیه‌ای به مناسبت ۲۲ بهمن از آحاد مردم برای حضور باشکوه در مراسم این روز دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، این سازمان طی بیانیه‌ای به مناسبت ۲۲ بهمن از آحاد مردم برای حضور باشکوه در مراسم این روز دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دهه فجر آینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد» (مقام معظم رهبری «مدظله العالی»)

انقلاب عظیم ملت شهید پرور ما برگرفته از مکتب اهل‌بیت(علیهم السلام) و قیام عاشورا است .ملت مؤمن ما برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور قدرتمند و چشمگیر در همه شهرها و روستاها، همانند همیشه به حمایت از نظام اسلامی بر‌می‌خیزند و وفاداری خویش را به راه امام بزرگوار و شهدای همیشه جاوید و رهبری حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» در عمل ثابت ‌می‌نمایند.

جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن با سربلندی در مصاف راهبردی و تاریخ‌ساز با نظام سلطه و استکبار، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند و به کوری چشمان از حدقه درآمده دشمنان چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را درک خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: انقلاب اسلامی یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام‌بخش است که نفوذ گفتمان حق‌طلبانه، سلطه ستیز، سلطه گریز، عدالت محور و آزادی بخش آن، بیداری و ایستادگی جامعه بشری برابر نظام استکبار و صهیونیسم بین‌الملل بویژه حکومت بدتر از داعش و آمریکا را به ویژه در منطقه حساس و راهبردی غرب آسیا رقم زده است.

امسال 22 بهمن رنگ و بوی دیگری دارد و شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یارانش شور و حرکت خاصی به حضور میلیون‌ها ایرانی بخشیده به ویژه اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با چهلمین روز شهادت این سردار شهید مبارزه با استکبار گردیده است و مردم همیشه در صحنه ایران با حضور دشمن شکن در مراسم 22 بهمن آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان لایق انقلابی و خدوم به نظام و مردم اعلام خواهند نمود.

سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان همراه با ملت انقلابی ایران در تظاهرات پر شکوه 22 بهمن حضور پر شور و موثر خواهند داشت.

امید است تحت ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) نظام مقدس جمهوری اسلامی راه خود را تا تحقق تمدن اسلامی چون گذشته، پویا و پرشتاب در مسیر شکوفندگی و رشد بپیماید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

 

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان