خبرها


مدیرکل حوزه نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی و بسیج حیدریون به یاری سیل زدگان جاسک رفتند

مدیرکل حوزه نماینده ولی فقیه و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان و مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاوزری هرمزگان همراه با گروه بسیج حیدریون به کمک آسیب دیدگان از سیل در استان هرمزگان شتافتند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، دکتر پیمان فلسفی مدیرکل حوزه نماینده ولی فقیه و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی همراه با گروه بسیج حیدریون به کمک آسیب دیدگان از سیل در استان هرمزگان شتافتند .

 در این سفر که با همراهی مهندس علی باقرزاده همائی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و حجت الأسلام والمسلمین علی شرفی مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاوزری هرمزگان انجام شد، گروه جهادی حیدریون با حضور در بخش گابریک شهرستان جاسک  به فعالیت های پاکسازی منازل پرداختند.

گفتنی است؛ گروه جهادی حیدریون با 2 هزار و 500 عضو در یاری رساندن به مردم در حوادث غیرمترقبه، محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های تولیدی و کشاورزی مشارکت و حضور جهادی دارد.

این گزارش می افزاید؛ بسیجیان گروه جهادی حیدریون در  سفر خود به استان هرمزگان با مراجعه به مناطق صعب العبور منطقه سیل زده و محروم دشتیاری و روستاهای کپرنشین منطقه ضمن دلجویی از آسیب دیدگان با دادن کمک های نقدی و غیر نقدی به مدد این هموطنان عزیز شتافتتد.