خبرها


در بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از مناطق سیل زده شهرستان جاسک عنوان شد؛ ارائه خدمات حمایتی در بخش کشاوزری و دامداری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با همراهی وزیر راه و شهرسازی، استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولین استانی از مناطق سیل زده شهرستان جاسک بازدید کرده و ازنزدیک مسائل و مشکلات و روند ارائه خدمات پس از سیل گسترده اخیر را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی با همراهی وزیر راه و شهرسازی، استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولین استانی در ابتدای بازدید از این مناطق، با حضور در روستاهای حاجی آباد، کروچ، لیره ای،سدیج و میرن گوری مسائل و مشکلات و روند ارائه خدمات به این روستا پس از سیل گسترده اخیر را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین ضمن دیدار با کشاورزان و دامداران مناطق سیل زده شهرستان جاسک، دستور تسریع رفع مشکلات را داده و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم به سرعت روند جبران خسارت های ناشی از سیل در شرق هرمزگان، بازسازی تأسیسات و زیرساخت های بخش کشاورزی آغاز شود.

استاندار هرمزگان نیز دراین بازدید گفت: پس از بارندگی‌های گسترده و کم سابقه و وقوع سیل در شرق هرمزگان، اعضای ستاد مدیریت بحران استان و این شهرستان ها که از قبل آمادگی کامل را داشتند، در مناطق سیل زده حضور یافته و ارائه خدمات را آغاز نمودند.

دکتر فریدون همتی افزود: با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات، اسکان اضطراری مردم مناطق سیل زده انجام و خدمات‌رسانی صورت گرفت و همچنان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای تسریع در احداث جاده های روستایی در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد، دستوراتی از سوی وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

انتهای پیام/