خبرها


 مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان:تامین جهیزیه ۲۳ جوان به نیت ۲۳ شهید سازمان جهادکشاورزی

نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از تامین جهیزیه 23 جوان به نیت 23 شهید سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان خبر داد.

   به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علی شرفی در نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی که با حضور مدیران ستادی و فعالان بخش کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: شرح صدر صفت ارزنده و مهم برای هر مسوولی است که در جامعه کارمی کند و خداوند به پیامبر اکرم(ص) نیز این صفت راعنایت کرده بود.

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین(ع) در خصوص اینکه شرح صدر از ابزار مهم مدیریت است، افزود: زمانی شرح صدر در رفتار مسوولان رویت شود بخش مهمی از مدیریت احصا می شود.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ادامه داد: در صورت تحقق شرح صدر در رفتار مدیران ، وجدان کاری نیز صفت مهم دیگری است که مسوولان نیزبایستی آن را در امورات خود لحاظ نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی با بیان اینکه وجدان کاری باعث پیشرفت، آبادانی کشور و از بین رفتن بی عدالتی ها در جامعه می شود، خاطرنشان ساخت: وجدان کاری در هر شرایطی در جامعه مهم و ضروری می باشد.

وی در ادامه در خصوص دانش و تخصص مدیران اظهار داشت: امروزه در صنعت کشاورزی علم ودانش مهم بوده و دنیا براساس علم و دانش بروز پیش می رود.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان با اشاره به لزوم اهمیت علم و دانش و تخصص بروز در مدیران گفت: علم مایه زندگانی است و مدیران در سازمان بایستی به علم و دانش بروز اهمیت بیشتری دهند .

حجت الاسلام و المسلمین شرفی همچنین با بیان اینکه در کنگره شهدا که در دی ماه جاری در استان هرمزگان برگزار می شود قرار است به نیت 1500 شهید تعداد 1500 جهیزیه تامین شود ، اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان 23 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که به نیت این 23 شهید، جهیزیه 23 جوان در شرف ازدواج را تامین خواهد کرد.