خبرها


مدیرحوزه ریاست و مشاور رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در امور مجلس مطرح کرد:نقش نمایندگان مجلس در توسعه بخش کشاورزی

مدیرحوزه ریاست و مشاور رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در امور مجلس با اشاره به اینکه امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی به عنوان پل ارتباطی میان امور مرتبط با بخش کشاورزی ومجلس شورای اسلامی، یکی از حساس ترین و اثر گذارترین بخش های وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: تعامل با نمایندگان مجلس، آثار موثری در توسعه بخش کشاورزی این استان دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، حسین یزدان پناه اظهار کرد: امـور مجلـس وزارت جهـاد کشـاورزی در راسـتای اهـداف و سیاسـت هـای کلان وزارت متبـوع خود و بـه عنـوان تنهـا پـل ارتباطـی بـا مجلـس شـورای اسلامی وظایـف و مسـئولیت هـایی داشته که در جهادکشاورزی استان هرمزگان نیز سعی شده با ارتباط و تعامل سازنده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مشکلات حوزه کشاورزی مرتفع شود.

وی افزود: امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی به عنوان پل ارتباطی میان امور مرتبط با بخش کشاورزی ومجلس شورای اسلامی، یکی از حساس ترین و اثر گذارترین بخش های وزارت جهاد کشاورزی است.

مشاور رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در امور مجلس تصریح کرد: پیگیری به موقع و سریع امور مرتبط با موارد مطرح شده از سوی نمایندگان در قالب نطق، تذکر ، سئوال و نامه توسط امور مجلس تا حصول نتیجه ی نهایی، بدون شک می تواند آثار موثری درتوسعه ی بخش کشاورزی به همراه داشته باشد .

یزدان پناه در ادامه ارتبـاط اثـر بخـش با امـور مجلس سـایر وزارت خانه هـا را به منظور هـم افزایی فکـری از طریق تبادل تجربیـات، از برنامـه های امور مجلس اعلام داشت و افزود: این امر می توانـد دسـتاوردهای مهمی در دسـتیابی بـه اهداف دولت داشته باشد .

مشاور رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در امور مجلس در ادامه اطلاع رسـانی بـه نمایندگان مجلس شـورای اسلامی درخصوص توانمندی هـای سازمان جهادکشاورزی هرمزگان و اطلاع رسانی از برنامه های مجلس شورای اسلامی به مسئولین این سازمان را از دیگر اموراتی دانست که با جدیت در سازمان جهادکشاورزی دنبال می شود.

یزدان پناه ، اخذ و اطلاع رسانی از دستور جلسات هفتگی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی، اخـذ کتـب و نشـریات از مرکـز پژوهشـهای مجلس شـورای اسلامی درخصوص بخش کشـاورزی و اطلاع رسـانی بـه مسـئولین سازمان و دریافـت نقطـه نظـرات نمایندگان مجلس شـورای اسلامی استان هرمزگان درخصوص بخش کشـاورزی و انعکاس آن به مراجـع ذیربط را از برنامه های دانست که به مسئولین سازمان جهادکشاورزی اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین دعوت از نمایندگان برای بازدید از پروژه های شاخص در استان، ارسال کتب ، نشریات و بولتن سازمان جهت بهره برداری آنها، تشـکیل جلسـات برای رسـیدگی بـه پیشـنهادات واحدهای تخصصی ، پـیگیری مسـائل مربـوط به طرح هـا و لوایـح مرتبط با بخش کشـاورزی ، بررسـی طـرح هـا و لوایحی کـه در صحن علنـی مجلس اعلام وصول می شـود را از دیگر اموراتی اعلام داشت که در سازمان جهادکشاورزی با جدیت دنبال می شود.