خبرها


سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۳۱۵ راه اندازی شد

سامانه پیامکی 100003315 در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان همزمان با هفته پدافند غیرعامل جهت تبادل اطلاعات میان کشاورزان، بهره برداران و تولید کنندگان با سازمان راه اندازی شد.

سامانه پیامکی 100003315 در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان جهت تبادل اطلاعات میان کشاورزان، بهره برداران و تولید کنندگان با سازمان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ خلیلی بیان داشت: ارتباط گرفتن و حفظ آن بین کشاورزان و سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این سامانه به منظور اطلاع رسانی به افرادی می باشد که دسترسی به سرویس های آنلاین ندارند ولی نیاز به دریافت اطلاعات از سوی سازمان و با خبر شدن از برخی خدمات هستند راه اندازی شده است. همچنین به منظور ارتباط گرفتن و بیان نظرات، پیشنهادات و درخواست های این بخش از جامعه.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی بیان داشت: در عصر ارتباطات شاید راه اندازی یک سیستم پیامکی در نگاه اول کمی دور از انتظار باشد ولی بخش بزرگی از جامعه از جمله کشاورزان به دلیل مشغله زیاد وقت بازدید از سامانه های آنلاین را نداشته باشند و یا اخبار منتشر شده آن ها را سردرگم نماید لذا بر آن شدیم با راه اندازی این سامانه اخبار و اطلاعیه های ضروری نظیر وضعیت آب و هوایی هر منطقه، زمان کاشت و برداشت محصولات، اعلام سهمیه های نهاده های کشاورزی و دامی و ... را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: کشاورزان از طریق این سامانه می توانند سایر درخواست های خود را نیز پیگیری نمایند.

گفتنی است سه پل ارتباطی سامانه تلفن گویای صدای کشاورز 3315 ، سامانه پیامکی 100003315 و پایگاه اطلاع رسانی سازمان به آدرس(  http://www.hormozgan-agri-jahad.com/ ) با سازمان جهاد کشاورزی درحال حاضر فعال و آماده خدمات رسانی به کشاورزان می باشد.