خبرها


جلسه شورای فرهنگی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی  سازمان جهاد کشاورزی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رییس سازمان و مدیران ستادی برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگی  سازمان جهاد کشاورزی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رییس سازمان و مدیران ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ حجت الاسلام فروزان نژاد در این جلسه بیان داشت: نماز کلید احترام به حقوق مادی و معنوی عامه مردم است.

وی گفت: اگر نماز اقامه شود جلو بسیاری از نا هنجاری های اجتماعی گرفته می شود.

فروزان نژاد بیان کرد: نظام اسلامی بر پایه نماز و عمل به احکام و حدود الهی استوار است و انقلاب در واقع برای عمل به قوانین الهی بود.

مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در جهاد کشاورزی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در رابطه با اقامه نماز افزود: تمام مدیریت های شهرستان و مراکز به نمازخانه مجهز هستند و در طول سال برنامه های معنوی و تربیتی زیادی در آن ها برگزار و اجرا می شود.

شرفی گفت:در بحث نماز ما بودجه مصوب داریم و برای ترویج فرهنگ نماز هزینه می کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال برنامه های زیادی برای اجرا در دستور کار قرار می گیرد که عمده آن ها به نتیجه می رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نیز  با تاکید بر اجرای فرهنگ سازی نماز در سازمان گفت: ترویج فرهنگ نماز در سازمان جهاد کشاورزی در اولویت قرار دارد و حوزه فرهنگی ما در این زمینه فعالیت های چشم گیری داشته است که نموه بارز آن ساخت و تجهیز نمازخانه ها و اجرای برنامه های ترویجی نماز در تمام مراکز و مدیریت های سراسر استان است.