خبرها


پیام تسلیت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان  به مناسبت آغاز ماه محرم

علی باقرزاده همایی در پیامی، فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

علی باقرزاده همایی در پیامی، فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، علی باقرزاده همایی در پیامی، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را به تمامی مسلمانان و آزادگان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمداراستان هرمزگان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشورا و یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشریت است. حماسه انسان های پاکدل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفته و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگترین حماسه و دلخراشترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سرور و سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خویش در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به همه مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت. اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته پیام کربلاست.

هنوز هم بشریّت، تشنه درس های «مکتب عاشورا» است، مکتبی که الفبای آن، فداکاری، جانبازی، خلوص و خدا محوری است. حسین(ع)، چشمه ای از حقیقت و حرّیت است که تا ابد کام تشنگان آزادی را سیراب می سازد.

اینجانب، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به تمامی مسلمانان و آزادگان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان هرمزگان  تسلیت عرض نموده، امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

علی باقرزاده همایی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان