خبرها


بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی از اراضی شهرستان بشاگردهمزمان با سفر همتی

رییس سازمان جهاد کشاورزی همزمان با سفر همتی استاندار هرمزگان از شهرستان بشاگرد بازدید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی همزمان با سفر همتی استاندار هرمزگان از شهرستان بشاگرد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، استاندار هرمزگان در این بازدید ضمن حضور در جمع مردم این روستاهاو بازدید از سد جگین در گفتگویی صمیمانه با آنها به بررسی مسائل و مشکلات مردم در این مناطق پرداخت.

در این بازدید که مدیران دستگاه‌های اجرایی و رییس سازمان جهاد کشاورزی  استان هرمزگان نیز حضور داشتند،  استاندار هرمزگان دستورات لازم را جهت رسیدگی و رفع مشکلات مردم در این روستاها صادر کرد.

استاندار هرمزگان همچنین در سخنانی در جمع مردم روستاهای بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد، عنوان کرد: مردم شجاع و دلیر ساکن در این روستاها، مردمی سختکوش و پر تلاش هستند که امنیت کشور را در این مناطق تامین می‌کنند.

وی ادامه داد: در طول دوران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارها و اقدامات بسیاری در شهرستان بشاگرد انجام شده است و در ادامه این راه تلاش می کنیم گام هایی در راستای تکمیل این اقدامات برداریم.

استاندار هرمزگان از برنامه‌ریزی و پیگیری جدی در راستای بهبود وضعیت راه های شهرستان بشاگرد خبر داد و افزود: به سرعت دو کار را در این راستا در این شهرستان انجام خواهیم داد که یکی از آنها ارتقاء وضعیت جاده ارتباطی میناب به سردشت بشاگرد به یک جاده اصلی استاندارد خواهد بود.

وی گفت: همچنین در بخش گافر و پارامون نیز تلاش می‌کنیم به سرعت طرح احداث جاده از شهر سردشت بشاگرد تا انتهای منطقه زیرکوه در بخش گافر و پارامون انجام شود.

وی تأکید کرد: در حوزه های آبرسانی، ایجاد امکانات درمانی و همچنین امکان ارتباطات تلفنی و اینترنت نیز برنامه های ویژه و با جدیت تمام در شهرستان بشاگرد و از جمله در بخش گافر و پارامون پیگیری می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از حضور عالی ترین مقام دولت در استان در مناطق شرقی استان گفت: بشاکرد از لحاظ تولید محصولات ارگانیک کشاورزی سرآمد است و باید توجه بیشتری به این بخش صورت گیرد.

وی تصریح کرد:در حوزه آبخیزداری در این بخش فعالیت های قابل قبولی انجام شده است و در آینده نیز فعالیت های بیشتری انجام خواهد شد.

باقرزاده همایی در رابطه با مبارزه با ملخ صحرایی در این شهرستان نیز اشاره و از فعالیت مستمر تیم های ردیابی و مبارزه خبر داد.