خبرها


پیام تسلیت ریئس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد

ریئس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی وقیام خونین 15 خرداد پیام تسلیت صادر نمود.

 

ریئس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی وقیام خونین 15 خرداد پیام تسلیت صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان مهندس  باقر زاده،ریئس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان  طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

14 خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین 15 خرداد، که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی میداریم.

امام‌ خميني‌(ره)، يك‌ حقيقت‌ هميشه‌ زنده‌ است‌ ، نام‌ او پرچم‌ اين‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ اين‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ اين‌ انقلاب‌ است‌.

امت‌ امام(ره)‌، كه‌ از سرچشمه‌ي‌ فياض‌ آن‌ پیر فرزانه‌ سيراب‌ شده‌ و عزت‌ و كرامت‌ اسلامي‌ و انساني‌ خود را در آن‌ وجود وارسته جسته‌اند، اكنون‌ شاهد آنند كه‌ ملتهاي‌ ديگر، حتي‌ ملتهاي‌ غيرمسلمان‌، نسخه‌ي‌ تعاليم‌ انقلابي‌ آن‌ قائد عظيم‌ را مايه‌ي‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادي‌ و عزت‌ خويش‌ را در آن‌ يافته‌اند.

چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.

حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری بی‌نظیر خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

و یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.

ضمن تسلیت 14خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 ، امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری ، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

 

                                                                                                                               علی باقر زاده همائی

                                                                                                                               رئیس سازمان جهاد کشاورزی