خبرها


پيام تبريك رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت روز ملي ارتباطات و روابط عمومی

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندکاران عرصه روابط عمومی تبریک و تهنیت گفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندکاران عرصه روابط عمومی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ باقرزاده همایی رییس سازمان جهاد کشاورزی با صدور پیامی فراسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندکاران عرصه روابط عمومی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دنیای امروز دنیای رسانه های جمعی وافکار عمومی است و استفاده از ظرفیت ها، منابع و ابزارهای اطلاع رسانی در چنین فضایی شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری است و بی تردید توفیق یا عدم توفیق سیاست ها و برنامه های مدیران در فراهم کردن بستر مشارکت و همکاری مردم است که توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با افکار عمومی می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و پاسخگویی به دغدغه های شهروندان و تقویت اعتماد،امیدواری ، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و مردم داشته باشد.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی  را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی  و به ویژه فعالین حوزه روابط عمومی در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات و شرکت های تابعه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را  از درگاه ایزد متعال مسئالت می نمایم.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "رونق تولید" نامگذاری شده از تمامی مدیران و مسئولین  سازمان انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت عملی، تقویت و ارتقای روابط عمومی ها را جدی بگیرند و این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و اقدامات  دولت تدبیر و امید را بیش از گذشته فعال کنند.

 

                                                                                                    علی باقرزاده همایی

                                                                                              رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان