خبرها


فرصت سرمایه گذاری پرسود در بخش کشاورزی هرمزگان

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری پرسود در بخش کشاورزی هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری پرسود در بخش کشاورزی هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ سومین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری هرمزگان ۲۶ و ۲۷ فروردین امسال در تالار شهید آوینی  بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در این همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و شیلات، صنعت، معدن و تجارت، انرژی، آب و حمل و نقل در قالب کتابچه، بروشور و فیلم به سرمایه گذاران معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: زمینه های بخش سرمایه گزاری در محور کشاورزی شامل، توسعه کشت های گلخانه ای، آبزی پروری و صید، توسعه صنایع تبدیلی و غذایی، فعالیت های دام و طیور، کشت و فرآوری گیاهان دارویی، بازرگانی(پایانه های صادراتی و بارانداز های محصولات کشاورزی) می باشد.

شهرزاد افزود: از مدیران بنگاه‌های بزرگ و موفق تولید در کشور، بنگاه‌های تامین مالی و سرمایه گذاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها و بیمه‌ها، سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران موفق در کشور برای شرکت در این همایش دعوت شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاران هرمزگانی مقیم در کشور‌های حوزه خلیج فارس نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت:  تحقق اهداف تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب اسلامی و سال رونق تولید را هدف اصلی برگزاری این همایش اعلام کرد.