خبرها


نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان معارفه شد

طی حکمی از سوی آیت الله سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت الاسلام علی شرفی به عنوان نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان معرفی و از زحمات 35 ساله حجت الاسلام محمود فخرائی قدردانی به عمل آمد

طی حکمی از سوی آیت الله سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت الاسلام علی شرفی به عنوان نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان معرفی و از زحمات 35 ساله حجت الاسلام محمود فخرائی قدردانی به عمل آمد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، پیش از ظهر چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه با حضور آیت الله سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از مسئولان استانی از زحمات 35 ساله حجت الاسلام محمود فخرائی قدردانی و حجت الاسلام علی شرفی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان منصوب شد.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در این مراسم، گفت: همگی گرد هم جمع شده ایم تا از زحمات 35 ساله مردی که مخلصانه در این مجموعه تلاش نموده قدردانی نمائیم.

 

آیت الله سیدرضا تقوی در این باره، افزود: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که بسنجیم اطرافیان و همکاران طی این سال ها چه نمره بر عملکردمان می دهند و خوشبختانه تمامی مجموعه از عملکرد حجت الاسلام فخرائی رضایت دارند و ان شاءالله این رضایتمندی ذخیره آخرت وی باشد.

وی، تصریح کرد: 35 سال پاک ماندن در سمت یک مسئولیت بسیار ارزشمند بوده و هر روز آن یک آزمایش است.

 

¬¬¬ نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، افزود: برای حجت الاسلام شرفی نماینده جدید ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان نیز که بیش از دو دهه با این مجموعه هکاری داشته نیز آرزوی موفقیت داریم.

 

 آیت الله سیدرضا تقوی حضور روحانیت در جهادکشاورزی را یک حضور کارمندی ندانست و اظهار کرد: نقش روحانیت باید به لحاظ تلاش و فعالیت و حرکت های مسئولانه از دیگران جلوتر باشد.

 

وی، سازمان جهادکشاورزی را یک مجموعه تخصصی دانست و تاکید کرد: وزارت جهادکشاورزی از علمی ترین وزارتخانه های جمهوری اسلامی است و علم و تخصص در این مجموعه حرف اول را می زند.

 

تقوی، گفت: در بخش کشاورزی قدرت علمی است که می تواند بر تولید و معیشت مردم بیفزاید.

 

این مقام مسئول، اظهار کرد: کشاورزی سنتی دیگر جوابگوی نیازهای جامعه نیست و و باید به سمت کشاورزی علمی و تخصصی گام برداریم.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، گفت: علم و ایمان در کنار هم با ابزار قدرتی که دارند برای کشورمی تواند ثروت افزایی نماید.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان نیز در این مراسم از زحمات 35 ساله حجت الاسلام فخرائی در کسوت مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در این مجموعه قدردانی کرد و گفت: از ابتدای ادغام جهادسازندگی با کشاورزی، حجت الاسلام فخرائی با روحیه صمیمی کهخ داشتند همکاران را رهنمود کرده اند.

علی باقرزاده با بیان اینکه هرمزگان میتواند سرآمد کشور در توسعه گلخانه و آبزی پروری باشد، اظهار کرد: 50 هزار هکتار از اراضی هرمزگان قابلیت و ظفیت پرورش میگو را دارد.

 

وی، گفت: 70 درصد از اراضی کشاورزی و باغی استان از سیستم آبیاری تحت فشار برخوردار هستند.

 

این مقام مسئول، اظهار کرد: بیش از 8 هزار سازه آبخیزداری در هزمگان بنا شده که تنها در سال جاری 500 سازه جدید به این مجموعه افزوده گردیده است.

 

گفتنی است؛ در این مراسم لوح تقدیری نیز از سوی محمدتقی امانپور مدیرعامل کانون جهادگران کشور توسط حسین یزدانپناه مدیر کانون جهادگران هرمزگان قرائت و به پاس 35 سال تلاش صادقانه حجت الاسلام محمود فخرائی به وی اهدا شد