خبرها


اجرای طرح تربیت مدیران آینده و توانمندسازی مدیران فعلی جهاد کشاورزی

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری جهاد کشاورزی هرمزگان‌گفت: «طرح تربیت مدیران آینده» با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران کنونی برای اولین بار در استان هرمزگان کلید خورد.

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری جهاد کشاورزی هرمزگان‌ گفت: «طرح تربیت مدیران آینده» با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران کنونی برای اولین بار در استان هرمزگان کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، دکتر ابراهیم سالمی در جلسه شورای مدیران جهاد کشاورزی تصریح کرد: پس از تدوین سند توسعه منابع انسانی وزارتخانه و جذب حدود ده هزار نفر از ناظرین و تحصیل کرده های بخش کشاورزی حال نوبت آن است که به امر آموزش و توانمندسازی کارکنان بپردازیم.

وی در این جلسه که با حضور مدیران ستادی و شهرستانی و‌ مدیران کل توابع جهاد کشاورزی و همچنین آقای مهندس میثمی تبار مدیرکل آموزش کارکنان وزارتخانه در سالن پیارم سازمان برگزار شد خاطرنشان کرد: ضرورت پرداختن به تربیت مدیران پس از خروج‌ نیروهای سطوح مدیریتی براثر بازنشستگی و جابجایی ها نمایان شده بود که به منظور پوشش دادن به خلاءهای به وجود آمده طرح تربیت مدیران در سال ۱۳۹۵ در مرکز نوسازی و تحول اداری کلید خورد.

سالمی تشریح کرد: «طرح تربیت مدیران آینده» با هدف‌ برخوردار شدن از برنامه ای راهبردی برای توانمند سازی مدیران کنونی، ترویج فرهنگ ‌شایسته سالاری، تشکیل بانک کارکنان مستعد برای انتصاب در سمت های مدیریتی، شناسایی، به‌گزینی، توسعه و پرورش مدیران آینده و ایجاد بستر مناسب برای تقویت انگیزش در کارکنان؛ تدوین شده و به تأیید مقامات وزارتخانه و سازمان اداری استخدامی کشور رسیده و در حال اجراء است.