خبرها


بازدید خلیلی از خبرگزاری فارس در هرمزگان

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه کارشناسان این مدیریت  از دفتر خبرگزاری فارس در هرمزگان بازدید و با مدیر این رسانه گفت و گو کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه کارشناسان این مدیریت  از دفتر خبرگزاری فارس در هرمزگان بازدید و با مدیر این رسانه گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، علی اصغر خلیلی در بازدید از خبرگزاری فارس در هرمزگان تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در راستای تحقق راهبرد سال و توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور گام بر‌می‌دارد.

وی افزود: خبرگزاری فارس با انتشار خبرهای صحیح و به موقع توانسته است به وظیفه اطلاع رسانی خود عمل کند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تشریح کرد:  همراهی خبرگزاری فارس با سازمان جهاد کشاورزی در ماه ها و سال های اخیر بسیار سازنده و مطلوب بوده است اما انتظار این است که این تعامل روز به روز قوی تر و گسترده تر باشد.

ایوب دبیری نژاد، مدیر مسئول خبرگزاری فارس و نشریه دریا در هرمزگان نیز خدمات سازمان جهاد کشاورزی را قابل ستایش توصیف کرد و به ارائه راه کارهایی جهت ارتقای سطح همکاری رسانه ای با روابط عمومی این سازمان پرداخت. 

وی ضمن استقبال از تعامل گسترده با سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در هرمزگان آمادگی دارد سوژه های عکاسی با موضوع محصولات کشاورزی استان را به صورت هفتگی با همکاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در این رسانه منتشر کند.

مدیر مسئول خبرگزاری فارس ادامه داد: همچنین آمادگی داریم در راستای احیای صفحه هفتگی «ندای سبز» جهت انعکاس فعالیت های بخش کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهیم.