خبرها


برگزاری کارگاه آموزشی «کاربرد بالابر نخیلات» در حاجی آباد و رودان

رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی «کاربرد بالابر نخیلات» در حاجی آباد و رودان با هدف آشنایی بیشتر کشاورزان با ادوات جدید کشاورزی خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، شاهین شاهی زاده افزود: این کارگاه آموزشی روز شنبه 22 اردیبهشت ماه در آبشار تزرج حاجی آباد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، شاهین شاهی زاده افزود: این کارگاه آموزشی روز شنبه 22 اردیبهشت ماه در آبشار تزرج حاجی آباد برگزار می شود.

وی افزود: کارگاه آموزشی «کاربرد بالابر نخیلات» روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه در باغ احمد امینی واقع در خراجی شهرستان رودان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه در طول سال تعداد زیادی کارگاه آموزشی با همکاری شرکت های تولید کننده برگزار می شود تصریح کرد: این کارگاه با هدف آشنایی بیشتر کشاورزان با ادوات مکانیزه در نخیلات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال 97 تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: شرکت هیدرولیک مازندران سازنده بالابر ایرانی نخیلات در این کارگاه به ارائه آموزش به کشاورزان خواهند پرداخت.

شاهی زاده اضافه کرد: همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی «کاربرد بالابر نخیلات» ؛ دستگاه «سرشاخ خرد کن دم برگ نخیلات» نیز به کشاورزان معرفی میگردد که از این پس میتوانند به جای سوزاندن برگ نخیلات آن را به مالچ و کمپوست تبدیل کنند و فرآیند بازگشت مواد ارگانیک به زمین صورت پذیرد.